| |

Meke2 yg ska bebel

Sunday, November 28, 2010

lelaki terlanjur???ada sape2 nak?? bley time??

hah...
agak panas yea topik ari nie...
aq ada terbaca kat satu entri ni...tajuk nyer..

Lelaki, Jawab Soalan Ni: Adakah Anda Nak Terima Gadis Yang Terlanjur Untuk Dijadikan Isteri?


(sowei yea tuan nyer tajuk..ambik tanpa izin..).
tapi an macam mane klu lelaki yang terlanjur...


ada sesiapa yang sudi nak wat suami x??
tapi an klu lelaki terlanjur,xada la jatuh reputasinya sebagaimana perempuan..
sebabmye...die lelaki...buat ape pun owg xkan tau..
kalau perempuan.ish3...tunggu jew la..boley nampak kesan nyer..


susah x jadi perempuan???
yang untung lelaki jugak...
die owg boley wat pwe jew yg die owang suka..
kalau perempuan apa jew yang boley wat??


haih...
ada sape2 boley jawab??

8 comments:

Fyzal said...

hadoi. susah gak nak menjawab persoalan ni. biar perempuan je la yg jawab.. hmmm...

Azyie said...

hahaha... encik fyzal xbley jawab yea...

nazirulhazwan~ said...

lelaki telanjur x leh nak detect babe.
berbeza ngn wanita:)

senang cite, cari yang baik. buat pe cari yg rosak.jgn dilihat wajah, lihat pada amal:)

Azyie said...

tau xpew...pew2 pn...tepuk dada tanya selera...

♥ cik mija ♥ said...

wah2.topik hngattt

Azyie said...

hahaha...xbape nak hangat cik mija oit...

aye-na said...

kalu lelaki terlanjur mana pmpuan tu nk tau melainkn crita terbongkar..dan, byk dah nampak lelaki yg sanggup terima perempuan yg pernah buat silap..mmg mulia la lelaki2 tu..

misz sofia said...

lelaki terlanjur, ssh kite nk tau dia tu teruna lg ke x an? erm, lain la klu lelaki tu terus trg.. klu di soal terime ke x lelaki yg terlanjur ni, ssh kot nk terime, tp.. klu lelaki tu da di takdir kn jodoh kite, kite kne terime dgn ikhlas.. =)