| |

Meke2 yg ska bebel

Friday, December 24, 2010

Cintakah, kalau jantung berdebar2?




Salam..
Salam satu malaysia..
Diharapkan semuanya sihat2 belaka..Hari ini aku nak mengumpas sedikit mengenai isu cintakah,kalau jantung berdebar-debar..(isu ini xada kene mengena dengan misi nak mengumpas bawang ok)Agak lama dah aku pendam persoalan ini..Tapi akhirnya aku suarakan jugak semalam..

Nak tau apa yang aku buat?Macam ini ceritanya...Semalam tiba2 jew aku gatal mulut nak tanya buah hati aku..Aku tanya macam ini:-

Aku:- awak2 penah ke bila awak jumpa saya jantung awak berdebar2?
maksud saya kali pertama semenjak kita ada perasaan nak bercintan
cintun nie?
Awak:-xpenah pun..(i2 jew yang dia jawab)
Aku:- dengan ex-gf pun xpenah kew?
Awak:-a ah,xpenah jugak..dengan siapa2 pun xpernah..
Aku:- betul nie?
Awak:-betul la.(tiba2 die tanya aku balik,aku penah kew rasa macam 2)
Aku:- jujur saya cakap saya pun xpenah rasa macam 2.(korang agak2 pew yang buah hati
fikir masa 2)

Sampai situ jew la perbualan kita orang.lepas 2 batai cerita lain..
Kesimpulanya adalah,bagi aku kalau jantung aku berdebar2 x semestinya kita cinta atau sukakan seseorang.Mana x nya,selalunya orang cakap macam 2 kan.kalau jantung kita dup dap dup dap dengan pantasnya, itu bermakna kita sukakan orang 2.

Setahu aku la an..aku akan berdebar2 waktu nak buat presentation(mau nya xcuak aku xsuka tau) waktu kena sergah (waktu 2 rasa macam nak hempap jew orang yang sergah aku 2 dengan kerusi) xpun acara olahraga (memang dup dap,goyang aku waktu 2).hek3..Korang semua macam mana pulak?sama kew macam aku?apa pendapat korang?

7 comments:

amirah said...

wuhu...lau aku kdg2 berdebar-debar, sungguh w/pon selalu jmpa. sebenarnya dari segi saintifik, jntg berdegup kencang apabila hormon adrenalin meningkat. mungkin tercetus pabila kita terlalu neves, terkejut dll :)

Azyie said...

uik begitu kah...hek3~~

Thalhah Amir said...

berdebar bila berada dekat ngan gadis2. sbb apa bdebar? sbb xbiasa duk sebelah pompuan. haha

aye-na said...

berdebar jgk kdg2 tu klu dh lma xjmpa..

intanurulfateha said...

saya tgh jatuh cinta! ohh super k :P

Azyie said...

ha3~~tau 2 sis..super k an~~

Jmay said...

kalu lama xjmpa dgn si dia memang jadi cmtu, dup dap dup dap :D