| |

Meke2 yg ska bebel

Tuesday, January 4, 2011

Doa tergolong orang soleh

Salam..
Diharap semua blogger sihat2 belaka..agak boasan hari ini,tiba2 tergerak nak baca buku yang baru jew semalm dibeli..tajuknya doa mustajab PARA NABI DAN RASUL..baca punya baca,saya dapati terdapat baca doa2 yang boleh kita amalkan..hari ini saya nak berkongsi sedikit ilmu iaitu doa tergolong orang yang soleh..surah diambil dari surah YUSUF baris yang ke 101..


Ertinya:-"(Ya Tuhan) Pencipta langit dan bumi. Engkaulah Pelindungku didunia dan diakhirat, wafatkanlah aku dalam keadaan islam dan gabungkanlah aku dengan orang-orang yang soleh."

p/s:semoga kita tergolong dalam golongan yang soleh..INSYA'ALLAH esok saya akan kongsikan lagi beberapa doa yang boleh kita manfaatkan bersama..



1 comment:

Lepat said...

Amin..semoga kita semua dilindungi Allah daripada perkara kejahatan dan diberikan kekuatan untuk melakukan kebaikan.