| |

Meke2 yg ska bebel

Friday, December 31, 2010

Ngok punya pencuri!!!!

salam...
salam satu malaysia....
aaarrrgghhh!!!!geramnya aku..hari jumaat pun ko nak mencuri kew??(ari pew pun die owg wat juga)aku harap orang yang mencuri 2 akan dapat balasannya..ngok!!nga!!xada otak!!pemalas!!xada duit g la keje!!!bongok3!!!kesian buah hati aku..bilik die kna pecah masuk..habis pintu dikopaknya...hilang dah laptop ngan wimaxnya!!!jahat betul orang 2!!

nie mesti manusia2 yang sewa satu umah dengan dia punya keje nie..(bkn nak tuduh,tapi aku yakin mmg die owgnya keje)kenapa aku yakin??sbb kat umah 2 dah xada siapa2..sume dah lari..yang tinggal buah hati aku jew la ka umah 2..mentang2 die cuti,xada kat umah 2,korang ambik kesempatan pula..xpew2 hari ini hari kau,esok lusa hari kau pula..lantak kau..kalau aku dapat kau,nak jew aku tetak tangan ko 2..biar kudung!!!xaman ko dunia akhirat!!!semoga kau didalam keadaan yang tidak tenteram!!

p/s:pencuri $%%&^%#@!!!kau ingat ko akan selamat kew???!!!


3 comments:

♥phoenix♥ said...

sabo2....

ojan said...

perh! giler marah nie. org buat jahat mmg pasti akan balasannye! org yg teraniaya makbul doanye!

zaira said...

orang skarang ni kalau dah terdesak, mencuri je la... takpun itu mmg hobi diorang.