| |

Meke2 yg ska bebel

Thursday, December 30, 2010

Aku Gemuk!!! Jeles Plak ko...

salam..
salam satu malaysia..
Hari2 aku rasa aku semakin comel..(perasan la pulak)..yea la sape lagi nak puji kalau bukan diri sendirikan..sekarang nie aku dalam mood nak makn sahaja..selagi boleh sumbat aku sumbat..(buruk an pagai)..kot tau dek buah hati aku,mau nya terkejut nie..tapi rasanya xkot..sebab die memang panggil aku budak GEMUK..(ceh,kurang asam)..

Beliau ini suka sangat la kata aku nie gemuk..haih,,sabo jew la..nak wat macam mane "tunang" ko jugak..hahaha..Tapi an ada sesuatu yang agak pelik nie..Beliau nie dah la kuat makan,tapi badan nya xnak pulak gemuk..yang pasti nya aku pula yang semakin gemuk..Beliau yang banyak makan,xan aku pula yang dapat kesannya??(hahaha)..alasan xmunasabah ini..Tau la jelas,sebab beliau 2 keding~~~(hahaha..jahat nya aku)..

Disebabkan aku nie dah gemuk..aku rasa aku nak DIET..(hahaha)..tapi boleh kew aku nie diet..dah banyak kali dah aku cuba duet,tapi....ish3...aku jew yang tau pew yang jadi..(xada maknanya aku nak diet)..sempena nak masuk tahun baru nie,aku ada azam baru iaitu.....................AKU MAHU DIET!!!... KALI NIE XADA MAIN2 LAGI DAH..(harapnya begitu la)..sampai sini coretan aku..papai..

p/s:nak makan pisang jap lagi..petang nanti nak g joging..huhuhu...

1 comment:

MR. SYAH said...

hahah.. dulu byk kali dh nk diet tp xpas2 gak.. hahah...