| |

Meke2 yg ska bebel

Wednesday, December 29, 2010

Tempe oh tempe..



salam..
salam satu malaysia..hari ini aku nak bercerita pasal makanan..makanan itu tersangat la sedap..kalau aku nampak ada terhidang depan mata atau disimpan dalam tudung salji,aku dengan tidak teragak2 untuk makan makanan itu sanpai habis..hek3...nak tau pew die??Dah terang lagi bersuluh,x an xtahu lagi kot.ada gambarnya kat atas 2 ha..

Dengan ini aku mengaku yang bahawasanya aku gilakan tempe..aku gilakan tempe,,aku gilakan tempe...hahahaha...oh tempe kenapa kau sedap sangat..kalau nak tau sebab tempe jew aku boleh berebut tau dengan ayah aku..hahaha..betapa hebatnya tempe..sebab boleh wat aku berebut...hahaha..xbaik la tempe ini,ada anasir nak laga2kan aku dengan ayah aku ni..hahaha..(jangan percaya,ini karut sahaja).

pew2 pun tempe memang sedap..nak2 cicah sos.pergh!meletup!k2 sampai sini jew aku nak cerita..papai..

p/s:masa tengah buat en3 ni.aku asik gelak jew..mana x nya tengok gelagat nenek aku tengok bola..(terjerit2)hahaha..

3 comments:

ara said...

ara pun suke makan tempe..
heee.

Fatimah -Riiko- said...

sy xske tempe..
xtaw kenapa

Nora said...

Azyie, akak suka gak tempe. Makan dengan sambal kicap... hmmmm dap.
Akak follow ekkk... singgahlah blog akak kat Kak Nora